Co nas wyróżnia?
✅ Bezpłatna wycena na miejscu zlecenia
✅ Precyzyjne i terminowe realizacje
✅ Indywidualne podejście do każdego klienta
✅ Zarejestrowana działalność gospodarcza
✅ Pisemna gwarancja na wykonaną usługę
✅ Umowa
✅ Ubezpieczenie firmy od odpowiedzialności cywilnej (OC)
BUDUJEMY
REMONTUJEMY
ELEKTRYZUJEMY
REMONTUJEMY
ELEKTRYZUJEMY
biuro@elduino.pl
577 - 408 - 476
577 - 408 - 476
Ile kosztuje wycena?
Wycena jest bezpłatna i następuje po omówieniu zakresu prac oraz oczekiwań inwestora na miejscu zlecenia. Oferta zostanie przygotowana w ciągu kilku dni (zazwyczaj 2 dni) i zawierać będzie kosztorys oraz harmonogram prac.
Czy pomiary elektryczne są obowiązkowe?
Tak, zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przegląd instalacji elektrycznej jest obowiązkowy. Kontrola ta powinna być przeprowadzana co najmniej raz na 5 lat i obejmuje sprawdzenie stanu urządzeń i przewodów, zabezpieczeń przed przepięciami i zwarciami, uziemienia oraz ochrony przed porażeniem. Termin kolejnego przeglądu powinien być podany w protokole przez osobę dokonującą pomiarów.
Co mi grozi, jeśli nie zlecę pomiarów elektrycznych np. w mieszkaniu?
Niedopełnienie obowiązku przeglądu instalacji elektrycznej może skutkować utratą możliwości uzyskania wypłaty z polisy ubezpieczeniowej w przypadku wypadku lub pożaru. Ponadto, za zaniedbanie tego obowiązku grozi grzywna do 5 tys. złotych, a nawet odpowiedzialność karna w przypadku szkód osobowych.
Jak mogę zarezerwować termin?
Po otrzymaniu kosztorysu oraz harmonogramu prac i po zaakceptowaniu ich, podpisujemy umowę. Tylko podpisana umowa gwarantuje rezerwację terminu na wykonanie prac.
Ile zaliczki / zadatku muszę zapłacić przy podpisaniu umowy?
Przy podpisywaniu umowy nie pobieramy żadnych zaliczek ani zadatków.
Kiedy i jak rozliczamy się za zlecenie?
Po dostarczeniu materiałów i rozpoczęciu prac przez naszą ekipę pobieramy 30% kwoty końcowej zgodnie z podpisaną umową. Pozostała część płatności jest dokonywana po zakończeniu prac i po odbiorze końcowym przez zleceniodawcę.
Czy mam gwarancję na wykonaną usługę?
Tak, na każdą usługę otrzymują Państwo gwarancję. Jej okres jest uzależniony od rodzaju prac, ale zgodnie z prawem nie może być krótszy niż 2 lata. W przypadku instalacji elektrycznych, wodnych, kanalizacyjnych, etc., okres gwarancji wynosi nie mniej niż 10 lat.
Czy oferujecie usługi naprawy usterek elektrycznych?
Tak, nasza firma świadczy usługi naprawy wszelkich usterek elektrycznych, w tym awarie związane z instalacjami elektrycznymi, problemy z oświetleniem, czy usterki związane z gniazdkami elektrycznymi.
Czy oferujecie usługi związane z modernizacją istniejących instalacji elektrycznych?
Tak, specjalizujemy się w modernizacji istniejących instalacji elektrycznych, w tym wymianie przewodów, uaktualnieniu zabezpieczeń oraz dostosowaniu instalacji do aktualnych norm i przepisów.
Czy zapewniacie usługi związane z instalacją systemów alarmowych?
Nie, nie zajmujemy się systemami alarmowymi.
Co znaczy, że firma posiada ubezpieczenie OC?
Ubezpieczenie OC (Odpowiedzialności Cywilnej) dla firmy wykonującej usługi instalacji elektrycznych i remontowych jest niezwykle istotne. Oznacza to, że firma jest ubezpieczona na wypadek ewentualnych szkód wyrządzonych klientom lub ich mieniu w trakcie wykonywania prac. Ubezpieczenie OC chroni klientów przed ewentualnymi nieprzewidywalnymi sytuacjami, takimi jak uszkodzenia lub straty poniesione w wyniku działań wykonawcy. Dzięki temu klienci mogą mieć pewność, że w przypadku jakichkolwiek nieprzewidzianych zdarzeń, ich mienie będzie odpowiednio chronione.